niedziela, 2 marca 2014

Tłumaczenie: Luka Megurine - Thinner Girl

Miałam dodać tłumaczenie do piosenki Yousei Teikoku, ale dalej nie mogę ogarnąć się z tekstem, dlatego przedstawiam wam Vocaloidową piosenkę:




Tłumaczenie:

Notatka od autora: Zapiski dziewczyny z depresją.

Od momentu w którym pojaśniały moje uczucia
Przestał padać deszcz
Na pewno zgubię równowagę na tej szynie
Od momentu w którym przygotuje się na miłość
Przygotuje uśmiech dla śmierci
Jeśli ta sprawa to bzdurna historyjka
Może to opowieść w której jest szczęśliwe zakończenie?
Mimo mojej uśmiechniętej twarzy
Która śmieje się z trochę zdenerwowanym głosem
Płacze, ja to wiem.
Gdzie popełniłam błąd?
Dzisiaj też się śmiejesz
Kto ma nieobecną twarz, dziś też będzie nieodpowiedzialny
Wpatrywanie się w jej falujące włosy
I uciekanie gdziekolwiek
Mimo spierających się we łzach kłamstw
To był sygnał, że ciebie potrzebuje
Ty to wiesz
Gdzie popełniłam błąd?
Przygotowałam się na nieumiejętność śmiechu
Obejmuje moje kolana
Mimo, że pojęłam śmierć
Wszystko jest takie odległe
Tak jak mogę widzieć jutro
Będzie wspaniale kiedy ono nie nadejdzie
Jeśli nie byłabym w stanie wdychać rozpuszczalnika*
Chciałabym powiedzieć, że się zgubiłam
Kiedy tylko płaczę
Wiem, że nie mogę robić tego długo
Dlatego jestem gotowa na śmiech
Gdzie popełniłam błąd?
Szydzisz z mojej zakłopotanej twarzy
Głos moich łez śmieje się ze zdenerwowanego głosu
Ukąszona przez śmierć
Zapomniałam, że płacze
I głos moich łez śmieje się ze zdenerwowanego głosu
Ugryziona na śmierć
I zaśmiałam się
I zapłakałam
-----
* Czy coś w ten deseń :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz