niedziela, 9 marca 2014

Tłumaczenie: IA - A Realistic Logical Ideologist

Wzięło mnie z tą panną IA. Dawno temu (i nie prawda) twierdziłam, że ma głupi głos, ale dziś po prostu wiem, że trafiałam na nieumiejętnych autorów. IA ma ludzki głos i obecnie udało jej się wyprzedzić Gumi w rankingu moich ulubionych Vocaloidów :)
A teraz tłumaczenie które od dawna chciałam dodać, ale nie było na to wczoraj czasu. Nawiasem mówiąc dla mnie wczoraj jest w odległej przeszłości jak widać ^_^.


Tłumaczenie:

"Prawdziwa, logiczna ideologia"


Poranne wiadomości zrobiły ze mnie idiotkę
Miały poważnie wyglądający tytuł i przywileje,
I dobrą znajomość broni, i trudno brzmiące słowa
Wszystko to obok siebie
Jesteś idiotką?
Nawet jeśli nią jesteś,
Możesz umieścić niezrozumiałe słowa obok siebie

Używając teorii i dobrze znanych wymówek
Pod parasolem* twój głos nie dotrze do mnie
Od czasu gdy powiedziałam: "do widzenia" wczoraj,
Do czasu gdy dziś się rozpoczęło
Tata albo mama są najważniejsi?
Jaki idiotka odwracam się plecami

Jak śpiąca myśl, chłopiec używa telefonu
By odnaleźć miejsce gdzie może pójść
Nie wiem czemu to zabrzmiało jakbym
Ja nie należała do tego miejsca
Idiotycznie wyglądająca osoba
Odbija się w lustrze, to źle?

Z tą samotną logiką, ten trzęsący się kosmos
I podważone z zazdrości serce
Tak, nawet jeśli zawsze próbuję
Być najlepsza we wszystkim
"Stul dziób"
Zajmij się swoimi sprawami

W tym uległym społeczeństwie, bądź posłuszny
Znów krytykujesz śpiącą mnie,
Szyderczy w tak protekcjonalny sposób
Wszyscy dookoła mnie są wrogami,
Szybko strzelającymi we mnie;
Leczą mnie jak jakąś idiotkę

Jesteś idiotką?
Nawet jeśli jesteś nią,
Możesz wybrać niezrozumiałe słowa
Czy jest tu ktoś kto wskaże drogę?
Jeśli tak, naucz mnie o jutrze, proszę

Odbieramy tylko przyjemne uczucia,
Ludzkie rzeczy nie są też w porządku?
Śmiałam się bez emocji
Twoja egzystencja jest jak powietrze,
Nawet jeśli ciebie nie ma, jest tak samo
Czy to nie smutne, że tak naprawdę mnie tu nie ma?

Z tą samotną logiką, ten trzęsący się kosmos
I podważone z zazdrości serce
Logiczne wspomnienia,
Niejasne zachowania
"Przeszłość była dobra"
Cóż za piękne kłamstwo
"Ponieważ wiesz"

Zawsze jestem bohaterem serc wszystkich
Właściwie, aktualnie to wszystko jest kłamstwem
Jest dobrze, pomyślałam, jeśli to wszystko
Jest tylko w moich snach
 -----
* Oczywiście pod parasolem głupoty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz