wtorek, 25 marca 2014

Najczęściej nadsyłane pytania

Przez formularz kontaktowy nadsyłacie mi naprawdę dużo pytań, tak samo jest z pocztą na howrse. O ile pytania z formularza mnie nie irytują, bo w końcu sama go tam dodałam, ale proszę ich nie wysyłać przez PW. Tam załatwiam inne sprawy.
Oto odpowiedzi na większość nadesłanych do mnie pytań:
1. Z jakiego języka tłumaczysz?
Najczęściej jest to japoński, ale kiedy mam wątpliwości sprawdzam je w angielskim/niemieckim.
2. Ile uczysz się japońskiego?
Samego języka uczę się sama od jakiś 3-4 lat, ale pisać i czytać zaczęłam się uczyć w lutym.
Uprzedzając pytanie, angielskiego uczę się 12-13 lat, niemieckiego dopiero 2 lata.
3. Jesteś na shindenie? Tekstowie? YT?
Tak, ale nie podam loginów :-)
4. Tłumaczysz coś oprócz piosenek?
Czasami. Obecnie tłumaczę Kamikami Kaeshi. Jest to wspaniała manga, ale nie wiem kiedy skończę.
5. Jesteś otaku?
Tak!!!
6. Dodasz na blogu polecenie mojego...
Nie.
7. Ulubione anime, manga i postać?
Higurashi no Naku Koro Ni/Lucky Star/Iona

To tyle :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz