środa, 26 marca 2014

Tłumaczenie: Lon - Crime and Punishment

Wybrałam wersję Lon, ponieważ Miku, nie oszukujmy się, nie ma tak ładnego głosu.
Piosenka na pocieszenie dla Lici :)



Tłumaczenie:

"Zbrodnia i kara"

Gdybyś tylko miał uszy tak jak ja, dałabym Ci wysłuchać tej piosenki
Ale czy byś chciał?
[kochaj mnie]

Gdybyś tylko miał serce tak jak ja, pokochałabym Ciebie
Ale czy byś chciał?
[kochaj mnie]

Hej!
Jeśli masz mnie znienawidzić, to mnie zabij
Tak która ciebie kochała, nie ma jej nigdzie
Gdzie poszła? Nigdzie, nigdzie, nigdzie, BUU

Nie pójdę tam gdzie powinnam, nie wybaczę
"Zróbmy to" + "Jak to zrobimy?" + "Gotowi" = "Plan śmierci"
(Zakochanych)
Jeśli się zgodzisz i ją znienawidzisz
Ona się o tym dowie
Nigdy jej nie zobaczysz

Hej!
Jeśli masz mnie znienawidzić, to mnie zabij
Tak która ciebie kochała, nie ma jej nigdzie
Gdzie poszła? Nigdzie, nigdzie, nigdzie, BUU

Gdybyś tylko miał uszy tak jak ja, dałabym ci wysłuchać tej piosenki
Ale czy byś chciał?
Gdybyś tylko miał serce tak jak ja, pokochałabym ciebie
Ale czy byś chciał?

Nie będę już potrzebować twoich uszu
Nie będę już potrzebować twojego serca
Wystarczą mi cierpienia na twojej twarzy

1 komentarz: