czwartek, 6 marca 2014

Tłumaczenie: IA - Black Flag

Normalnie w siebie nie wierzę! Znalazłam angielskie piosenki IA!!! Do tego niektóre słowa są nawet zrozumiane. Kiedy pierwszy raz słyszałam początek to po prostu w siebie zwątpiłam.


Natychmiastowe tłumaczenie:

"Czarna Flaga"

Co widziałeś wcześniej?
Co było tam prócz twoich zamglonych oczu?
Nawet jeśli coś tam było, dla mnie to zbędne.
Co czułeś wcześniej?
Czy twoje działania zawierały twoje prawdziwe serce?

Rzecz którą upuściłeś, jest dla mnie konieczna.
Pudełko które trzymasz z czułością,
Niestety jest puste.

Oni znikają, jeden po drugim.
Czy to tylko ja muszę zostawać z tyłu?

Zostań ze mną.
Proszę, nie odchodź.
Dopisuję dalszy ciąg
Do złamanych snów,
Więc zostań ze mną.

Zawsze szukasz wymówek.
Niebo ma dla ciebie inny kolor.
Ja zawsze szukam prawdy.
Ciepło nieba jest inne dla mnie.

Ja tylko ciągle biegnę prosto.
Kiedy zauważyłam, że to ja
Muszę wciąż pozostać w ciemności.
Awansowałeś do światła,
Zupełnie jak maszyna.

Zostań ze mną.
Proszę, nie odchodź.
Dopisuję dalszy ciąg
Do złamanych snów,
Więc zostań ze mną.

Dlaczego nie idziesz z pewnością,
Jak gdy stawiałeś pierwszy krok?*
Zrozumiałeś, że twój uśmiech
Jest ze szkła.
Moje serce było filetem ze smutkiem.

Marnujesz swój czas,
Marnujesz swoje życie,
W końcu co pozostało
W twoich dłoniach?

Zostań ze mną.
Proszę, nie odchodź.
Dopisuję dalszy ciąg
Do złamanych snów,
Więc zostań ze mną.
----
* Można to też tłumaczyć jako: "do ostatniego kroku". Tłumaczenie które zastosowałam wydaje mi się jednak o wiele lepsze, ale to już pozostawiam kwestii waszego własnego gustu *^_^* .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz