niedziela, 6 kwietnia 2014

Żmijkowe zawijasy językowe :-)

Witajcie!
Chciałabym przedstawić wam kilka moich ulubionych zawijasów słownych zaczerpniętych z anime, mangi i innych takich.
Oto moja osobista lista przyjemnie brzmiących zwrotów:
1. Toile wa doko deska? (gdzie jest toaleta? - kurs japońskiego, lekcja pierwsza, pierwszy zwrot...)
2. Shi wa shiawase ga nai! (Śmierć nie jest szczęściem - Hoshimura Makina)
3. Kono kami to kono kami kono Kami ga kurushite! (Ten papier i ten włos zniszczą tego boga - Kamikami Kaeshi)
4. Kazoku no Kaifu (Rodzina tajfunów - Lucky Star)
5. shinjitsuzuketa shinjitsu mo wakaranaku naru (Prawda w którą wierzyłam jest mi obca)
6. Doshite hitori? Atashi wa hitori? (Dlaczego samotność? Ja samotna?)
7. Ten Ten (niebiański sklep)
8. Kimi mimi (Twoje uszy)
9. Ningen ningio (ludzka lalka)
10. Nippa (nie mogłam się powstrzymać)

To by było wszystko, na dziś :-)

- Żmijka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz