niedziela, 6 kwietnia 2014

Tłumaczenie: sweet ARMS - Date A Live

Tłumaczenie specjalnie dla mojej Pianki, to przez Ciebie zaczęłam oglądać Supernatural i Sherlocka :-) czytając pomyśl o tych wszystkich fanfikach...


Tłumaczenie:

"Randka życia"

Wszyscy są przygnębieni w mieście tym (śmierć, albo życie)
Gdzie suchy wiatr ulicami gna
Moje oczy poszukują światła (śmierć, albo życie)
Ale wszystko co widziałam zaginęło

Mój krzyk nikogo nie dosięgnie
Dlatego zatrzymaj mnie w swoich ramionach, których szukam wciąż

W świecie w którym wszystko jest złamane
Nigdy nie zrozumiem dlaczego?
Boję się rzeczy których dotykam

W moim sercu jest dziura
Jesteś tym który wypełni ją?
Wybieraj teraz, randka życia

We wnątrz pełna bólu jestem (śmierć, albo życie)
To powraca wciąż i wciąż
Na końcu wojny tej (śmierć, albo życie)
To co zostawiam znika?

Nikt nie rozumie moich uczuć
Dlatego zatrzymaj mnie w swoich dłoniach

W świecie przeciw każdemu
Nie mogę znaleźć sposobu by to zostać
Nie raniąc przy tym niczego

Nie wiem gdzie zostawić mam emocje
A może zaakceptujesz je?
Proszę powiedz mi, randka życia

Jestem zawieszona (między ugodą, a zniszczeniem)
Nie mogę siebie kontrolować (szalone odczucia)
Sens naszej sprawiedliwości myśli tnie

Moja akceptacja dorasta (ale tak naprawdę...)
Chcę uwierzyć ci gdy coś się zmieni

W świecie w którym wszystko jest zagubione
Czuję jakbym mogła zobaczyć coś
Gdy po raz pierwszy łapię twoją dłoń

Moje martwe uczucia
Mogą się obudzić i wolno zacząć działać
Ale staną się nieokiełznane

Moje serce upadło
Zmienisz to?
Wybieraj, randka życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz