czwartek, 24 kwietnia 2014

Tłumaczenie: Are you nuts?

O tej piosence wiem tylko, że mówi o Rumi.
Dokładnie nie jestem pewna co do słów, bo trudno je zrozumieć...
Tłumaczę to tylko dla siebie.


Tłumaczenie:

"Oszalałeś?!"

Moc od Boga nigdy się nie przebudzi
Muszę ochraniać ważne rzeczy
Kiedy czerwona pieczęć zawiązana jest dwukrotnie
Osobe tę przeklęto już na wieki
Las zostanie spalony i zamieniony w pustnię
Słońce nie poruszy się już przez wieki
Złe odczucia tej osoby podążać za nią będą
Ona nie przestanie zabijać, ani jeść
Głodna, głodna, jestem głodna
Mogę ciebie zjeść? Mogę ciebie zjeść?
Proszę zatrzymaj ten impuls, pragnienie i tą siłę
Nawet jeśli chcesz żyć jeszcze chwilę
Moc od Boga nigdy się nie przebudzi
Muszę ochraniać ważne rzeczy
Ona straci siebie na wieki
Zapieczętuj to z powrotem gdy popełnisz błąd
Jesteś jak żaba w studni
Twoja głowa to rozgnieciony pomidor
Natomiast twoja krew ma smak... czego?
Mięso twoich stóp na surowo zjem
Moc niszczenia, moc znikania
Moc niszczenia, moc znikania
Świat śmierci ukryty za ciemnością
Moc sprzedana przez los i przeznaczenie
Świat śmierci powodem oziębłości
Chwili moc, głodu moc
Chwili moc, głodu moc
Świat śmierci gdzie niczego nie widać
Moc której wszyscy się boją
Moc ciemności
Jest sprzedana, moc która ją zjada
Moc od Boga nigdy się nie przebudzi
Muszę ochraniać ważne rzecy
Świat nie będzie przeklęty, jeśli to zamkniesz
Nigdy nie zwalniaj, nie biegaj po schodach*
Głodna, głodna, jestem głodna
Spokojna próba ucieczki
Dlaczego uciekasz?
Gdzie idziesz?
Nie uciekniesz, jestem wszędzie
Moc zniszczenia, moc rozpaczy
Moc zniszczenia, moc rozpaczy
Świat śmierci, będę cieniem na księżycu
Siły zniknęły przez moce zniszczenia
Świat śmierci przepełnia ciemność
Moc impulsu, moc głodu
Moc impulsu, moc głodu
Świat śmierci gdzie niczego nie widać
Moc której wszyscy się boją
Moc ciemności
Zapieczętowano jej siły
Ja! Próbuję znaleźć moją potrzebę!
Ty! Czy ktoś, kogo widać z oddali
Ay! Nie jesteś tu mile widziany!
Ty! To obraza dla mnie!
Gdzie, gdzie, gdzie idziesz
To jest mój świat,
Nie masz miejsca aby uruchomić
Znaczenie sensu, nie ma sensu, co robić!
Do tyłu! Spróbuj to uruchomić!
Ode mnie, ode mnie, ode mnie!
Jest to twierdza, uderzę wszystko. i powystrzelam
I jesteś przerażony
Nie możesz uciec od mnie, zdaje się,
I suną tuż przez ścianę z kartą magii!
Gdzie, gdzie, gdzie idziesz
To jest mój świat,
Nie masz miejsca, aby uciec
To bez sensu, co robić!
To bez sensu, co robić!
Uciekasz ode mnie?
Odbiło ci?
---
* Tak, też nie wiem o co chodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz