czwartek, 17 kwietnia 2014

Tłumaczenie: Exist Trace - Resonance

Robię sobie małą przerwę od "Literature Girl Insane", głównie dlatego, że piosenki są strasznie długie i muszę się zastanowić nad fabułą.
A teraz moje osobiste odkrycie tego roku taadam:


Tłumaczenie:

"Rezonans"

Nawet jeśli wydaje mi się, że coś widzę
Jestem wciąż niezaspokojona i uciekam jeszcze raz
Kurtyna została przecięta i upadła
Uderz w dzwon bez powodu

Ile jeszcze ukradnę, zanim się uspokoję?
Nie mogę nawet przewidywać
Podam powód Twoim plecą
Wyglądasz tak niepewnie

Wolność to słodka, niejasna rzecz
Ja iluzja, złudna jest
Nie możliwe, że zakochałam się
W zablokowanym świecie, bez ideałów
Zaakceptój mój wybór, był konieczny

To co zabrałam
Miało dwie uśmiechnięte twarze
Ustawiając urocze, obrzydliwe pułapki
I czekając w ukryciu

Wolność to słodka, niejasna rzecz
Jak iluzja, złudna jest
Nie możliwe, że zakochałam się
W zablokowanym świecie, bez wizji
Zaakceptój mój wybór, był konieczny

Mała możliwość pokazała się w otwartym oknie
W tej ciszy otoczą mnie, jeśli zetną mi głowę

1 komentarz: