niedziela, 20 kwietnia 2014

Coś o mnie :)

Jakiś czas temu wpadłam na głupi pomysł i postanowiłam go zrealizować, otóż poprosiłam moich znajomych o opinie na mój temat... taaaa, oto co wyszło:

"Stefan!"
- Arcy genialna opinia panienki Haku

"Moja ulubiona Shinigami z którą mogę podbić świat i władać wszystkim co żyje. Chętnie rozmawia o anime i mandze i dobrze tłumaczy piosenki na blogu. Mam nadzieje że żyjesz bo kot ulgowo cie nie traktuje ;D."
- A to wypracowanie Tai
 
 "Hmm... Opisać Kurczaczka? Będzie trudno. Choć najtrafniej było by ująć jej niezwykły charakterek w cztery "O" : odważna, opiekuńcza, otwarta i osobliwa. Podsumowując, dziewczyna kochająca koty oraz loffciająca śtlaśne holloly."
- Alex

"Moja Kura jest najlepsza!!! Lubie z tobą pisać, ale to raczej wiesz no i zawsze mogę na cb liczyć."
- Mizu
 
"Kurushimi miła jest
szybko zdaje każdy test.
Jej grafika jest cudna
rozmowa z nią nigdy nudna.
Wyjątkowa , niepowtarzalna
absolutnie nie banalna.
Po prostu przecudna
Zadbana i schludna."
- Ach, te poematy :) Pisała Mrs. Lynch
 
A reszta się nie nadaje, nie przeszłoby cenzurki :)




1 komentarz: