środa, 16 kwietnia 2014

Tłumaczenie: Haruna Luna - Sora wa Takaku Kaze wa Utau


Tłumaczenie:

"Na odległym niebie śpiewa wiatr"

Czemu niebo jest tak niebieskie
Nawet jeśli nic nie wie o smutku
Bez wahania kruszy się dla jutra

Moje życie narodziło się z plustki ludzi
Czuję tylko ból
Gdy dotykasz mojego niekompletnego serca

Razem pójdziemy w stronę przyszłości
Jako nieskalana siła

Na odległym niebie śpiewa wiatr
Miałam sen
Ludzie mogą odszukać
Szczęście pewnego dnia
Albo jeśli wierzysz z oczami dziecka
Będę po Twojej stronie
Gdy przemierzymy zimny las
Więc Twoje oczy zostaną oszczędzone
Na samym krańcu świata

Czemu jest tu tylko nieuchwytne światło
Świecące dla niekompletnego jutra
Sprawiedliwie, jaśniej niż wszystko, osądza ludzi?

Delikatnie dotknęłam Twoich zimnych pleców
Jesteś tym, który nie wierzy w znaczenie świata
Dlatego będziesz bardziej znaczący, niż inni

Żyłam dla przyszłości
Pozostawiając własny wiatr w niebiosach

Gdzie śnią sny?
Pewnego dnia wszyscy odejdą
Wierze, że pewnego dnia stanę się światłem
Życzenia powracają do rzeki samotności
Życzenia powracają do ciemności
Po tej stronie światła
Świat śnić może jeszcze raz

Na odległym niebie śpiewa wiatr
O snach i życzeniach które miałeś
Krzyczałeś,
To czule
Powróciło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz