sobota, 5 kwietnia 2014

Tłumaczenie: Faylan - Mind as Judgment

Tłumaczenie:

"Działaj zgodnie z wyrokiem"

Samotnie podrę naszą więź
Zgodnie z wyrokiem powieszę ją

Bezimienna bajka mówi o grzesznikach
Mroczne cienie i strach
Demoniczna trzoda powraca

Powracając do porządku
Na końcu czasu, czeka miasto śmierci
I śmiech boga śmierci

Nawet jeśli jestem sama, jeśli muszę za to płacić
W definicji śmierci pełnej zwłok
Widzisz coś? Słyszysz coś?
Opłakuję to razem z błędem

Trzymam życie które muszę chronić
Wierzę w wagę tej miłości
To jest pełne korupcji, ale spełnione
Zaufałam swemu sercu
Więc dlatego nie mogę dotknąć mojego świata
Działam zgodnie z wyrokiem
Poddaj się! Wiesz! Poddaj się!

Żarty obracają modlących się w proch
Ciemne życia wciąż pulsują
Idziemy do naszego autora

Dam ci chore światło
Niczego nie ma w ziemi dla której istniejesz
Tylko krzyk śmierci

To krzyczy, to szepcze
Odrzuciłaś swoje pragnienia, prawda?
Zrób ten błąd! Zrób ten błąd!
Dlatego proszę wybieraj

Pewnego dnia nadejdzie niszczący los
Jeśli słowa są bez znaczenia
Natychmiast spełnij swoje życzenia
Trzymaj swoją wiarę
Wszystko co musisz zrobić dla odkupienia
Dziewięć pustych dni

Tylko kilka prób, dalej, co jeśli polecisz
Potnij się strachem, trzymaj mój oddech gdy biegniesz

Pewnego dnia nadejdzie niszczący los
Jeśli słowa są bez zznaczenia
Natychmiast spełnij swoje życzenia
Trzymaj wyliczone życie
To waga miłości? Zanim tak było
Wierzyłam miłości
Gdzie jest mój świat?
Działaj z wyrokiem
Poddaj się! Strzelam! Poddaj się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz