niedziela, 24 stycznia 2016

Tłumaczenie: IA - Revolution of Liz's Innermost Heart

Pozostałe części:

IA - Heisei Cataclysm
Kagamine Len&Rin - Worm-Eaten Psychedelism
GUMI - Soul Distortion Terrorism

GUMI - True Emotion Deficit


Tłumaczenie:

"Rewolucja skrytego serca Liz"

Okrążam wszystkie niejasności, zawsze tak jest

Kładę głowę na biurku,
Kiedy się budzę głośno ziewam
Dziś nie powinnam mieć szczęścia
"Co za pech" - odpowiadam cynicznie
I ruszam przed siebie w poniedziałkowej scenerii

Przez te powtarzające się dni
Pączek wreszcie dorósł
"Naprawdę?" "Naprawdę!"
To rani moje serce, uderzam w mur

Moje serce spadło z nieba
Od dnia kiedy to zauważyłam
Wciąż próbuję cię oszukać, ale to za trudne
Nie patrz tak na mnie!

"Już wystarczy" - tak sobie mówię
Aż wreszcie nadeszło to sympatyczne popołudnie
To irytujące,
Już na zawsze tak pozostanie

To oczywiste, że te uczucia mnie męczą
Ale ludzi po prostu do siebie ciągnie
Zaczynam być zazdrosna
Jednopłciowa miłość nie jest taka prosta
Ale nawet jeśli to wiem,
Wszystko wydaje się pewnym zwycięstwem!

Drugą stronę mojego serca
Akceptują również moje dłonie
"Zrobisz to już" "Nie! Nie! Nie! Nie"
Ale to nie jest aż takie złe...

Związek zrobiony z chmur, w chmurach zostaje
Proszę o zbyt wiele, ale
Już wykiełkowałam, nie mam wyjścia
Muszę w to wejść

"Nie mogę już czekać" - stwierdziłam

Odnalazłam w sobie siłę,
Ale tak naprawdę nic się nie zmieniło
Wciąż mam być zarozumiała?

Moje serce wymył deszcz,
Oszukuję nawet siebie
To nie jest normalne, wiem, rozumiem!

"Już wystarczy" - tak sobie mówię
Wszystkie swoje emocje włożyłam w:
"Kocham cię"
"Teraz cię kocham"
 Nie mów nic, tak jak zawsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz