czwartek, 14 stycznia 2016

Tłumaczenie: Yousei Teikoku - Filament

Dla Ambiwalencji ;) 

Tłumaczenie:

"Sklepienie niebios"

Ile jeszcze muszę znieść,
By szalony serca rytm wybaczono mi

Chcę znów spotkać cię,
W mych przelanych łzach

Wszystko wiąże się w przyszłości klucz
Moje rozpadające się ciało, czuje wszystkie rany
Pragnę jeszcze ten ostatni raz móc bronić cię

Już nie boję się zabijać
Marzenia nie ziszczą się więcej
Żyję tylko by móc bronić cię
Jestem sobą dla swojego dobra

Kiedy w końcu sobie uwierzymy,
Będę chciała tylko żec:

Będę kochać cię
Aż nie nadejdzie kres

Zrobiłam wszystko, byś mógł wrócić
Na mej piersi zakwitła krew
Przyjemne kłamstwo powierzone sklepieniu niebios

Już nie boję się zabijać
Marzenia nie ziszczą się więcej
Żyję tylko by móc bronić cię
Jestem sobą dla swojego dobra

Te wspomnienia...
Kiedyś zostaną wybaczone

Chcę być więzi stały się rozkoszą
Chcę uśmiechać się tylko z tobą
Chcę wierzyć w sens życia
Przyszłość będzie płynąć w tobie

Im więcej ciebie znam, tym bardziej cierpię

Wszystko wiąże się w przyszłości klucz
Moje rozpadające się ciało, czuje wszystkie rany
Pragnę jeszcze ten ostatni raz móc chronić cię

Już nie boję się zabijać
Marzenia nie ziszczą się więcej
Żyję tylko by móc bronić cię
Jestem sobą dla swojego dobra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz