wtorek, 12 stycznia 2016

Tłumaczenie: Becca - I'm Alive

Piosenka, która jak dla mnie może być hymnem roku 2016 :) Tak, będzie filmik!


Tłumaczenie:

"Żyję"

Nic o czym mówię, nie wychodzi dobrze
Nie mogę kochać bez walki
Nikt nawet nie zna mojego imienia
Kiedy modlę się o słońce, pada
Mam dosyć marnowania czasu
Ale w mojej głowie nic się nie zmienia
Nie mam żadnych inspiracji
Wstaję i upadam, ale...

Żyję, żyję, o tak
Znajdziesz mnie między dobrem a złem
Szukam raju!
Będę walczyć, zasnę dopiero gdy umrę
Będę żyć własnym życiem, żyję!

Wszyscy których kocham, łamią mi serca
I wiem o tym od początku
Wciąż kończę z problemami
Zawsze jestem na drugim miejscu
A moi przyjaciele po prostu uciekają
Kiedy mam zły dzień
Wolałabym zostać w domu, ale wiem że mam powód

Żyję, żyję, o tak
Znajdziesz mnie między dobrem a złem
Szukam raju!
Będę walczyć, zasnę dopiero gdy umrę
Będę żyć własnym życiem, żyję!

Gdy na śmierć nudzę się w domu
Kiedy nie odbiera telefonu
Kiedy utknęłam na drugim miejscu
Nie mogę sprawić by ten regres zniknął

Tylko ja mogę zmienić zakończenie
Filmu, który noszę w głowie
Nie ma czasu na rozpacz
Nie będę się za siebie wstydzić

Żyję, żyję, o tak
Znajdziesz mnie między dobrem a złem
Szukam raju!

Będę walczyć, zasnę dopiero gdy umrę
Będę żyć własnym ciężkim życiem,

Będę walczyć, zasnę dopiero gdy umrę
Będę żyć własnym życiem

Będę walczyć, zasnę dopiero gdy umrę
Żyję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz