niedziela, 29 listopada 2015

Tłumaczenie: Kagamine Len&Rin - Worm-Eaten Psychedelism

Poprzednia część:
IA - Heisei Cataclysm


Tłumaczenie:

"Robaczywa psychodelia"

Mogę pokutować przez własne problemy, musi się tam odbywać spektakl chaosu
To co nazywamy pokojem jest zwyczajnym ego, które ukryłem w swoim rękawie
Nawet jeśli widzisz przyszłość z zagłodzoną maną
Pożegnasz się według starego wzoru

Zabiję cię i potnę na drobne kawałeczki
Złamana igła utknęła w twoim oku
Nawet jeśli zastrzelę swoje serce i zapomnę,
Sam wykrzyczałem, że

Czym jest leżący fragment kości, pokrytej otworami
Nie jestem w stanie zrozumieć rzeczy jak miłość czy uczucia
Po prostu utnę tą irytującą szyję
Co jeśli schlebiają mi twoje zamiary, nawet jeśli widzę twoje narzekania?

Pożegnanie jest równoznaczne z zarobaczeniem
Skrzywdzę cię, uniosę twoje spodnie, zabiorę twoje dziewictwo
Spalę te pragnienie w twoich oczach
Otwórz swoje serce, jeśli wciąż pamiętasz co się stało
Z desperacją płakać będę

Tak jak walczyłem na łóżku z oddechem
Posłałaś mi spojrzenie z ukosa

Stajesz się stary przez swój wygląd, przewiń to,
Byś zrozumiał sens swojej śmierci
Przepraszam,
Zabij mnie, zniszcz mnie, potnij mnie na kawałki
Ostatnia szansa zmieniła swój wygląd
Przestań płakać nawet jeśli twoje serce to pustynia
Już dla ciebie za późno, zniknąłeś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz