niedziela, 29 listopada 2015

Tłumaczenie: GUMI - Soul Distortion Terrorism

Następny filmik na kanale już dzisiaj wieczorem, pamiętajcie, Reine Minene :) 
Poprzednie części:
IA - Heisei Cataclysm
Kagamine Len&Rin - Worm-Eaten Psychedelism


Tłumaczenie:

"Terroryzm zniekształcający duszę"

Niejednoznaczne znaczenie liczby 116 zatrzymało się i umiera
W moich dłoniach obraca się wartość życia czy złych intencji?

Nie ważne jak bardzo jest to niemiłe, to na pewno
Przypadkowa śmierć, przypadkowa śmierć
Przeskoczmy na poziom wspomnień

Samotny żołnierz jest uzbrojony po zęby
Kawałek papierowego życia, wspaniała robota
Możemy się spodziewać prania mózgu nawet ze zniszczeniem rdzenia
Zapraszam cię z "nie"
W tej erze nawet jeśli jesteś jedną z przynęt, drapieżnicy też głodują
Jestem historycznym grzechem

Wszyscy, cybernetyczny terroryzm się rozpoczął, uciekajcie
Nawet jeśli chcesz zostać bohaterem sprawiedliwości, nie możesz
Dalej wypluwaj zniekształconą duszę na wieki
"Zjednoczenie i otwarcie"
Pytam i patrzę

Rób niewytłumaczalne rzeczy z oczami lub bez ciał, złam się i zostań zjedzony
Zabij niedocenionych zakładników nożem morderstwa
Nawet jeśli jesteś niechętny, jesteś bezużytecznym, marzycielskim żołnierzem
Zacznij biec do poziomu marzeń

Płaczące anioły są awangardowe
Oszukać przeznaczenie, zgoda władcy nawet na powiew wiatru
Depresja duszy, wyśmiane "tak"
W takim świecie sny są niczym
Jestem nieosiągalnym atutem

Wszyscy, kopiujmy innych użytkowników, pchajmy się!
Nawet jeśli chcesz stać się drugoplanowym bohaterem, nie możesz
Na pewno, niszczenie duszy już się zaczęło
"Zabijaj i bądź gotów"
Już mówiłem, pakuj się

Nawet jeśli skłamiesz w takim rodzaju przyszłości, to się stanie
Przyznaj, że święty talizman to piekło

Wszyscy, co jest waszym skarbem
Czołgajcie się
Idol społeczeństwa jest prawdziwym diabłem

Jestem terrorystą! Atakuję ostatnią linię obrony
Wybacz mi, że nie zostałem bohaterem sprawiedliwości
Jestem pewny, że to pożegnanie, nigdy więcej cię nie zobaczę
"Zniszcz erę pokoju"
Dominację odwrócenia
Nie pomożesz nam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz