niedziela, 24 stycznia 2016

Tłumaczenie: GUMI - Breathe/M


Tłumaczenie:

"Oddech/M"

Robię wdech
Powietrze kłuje moje płuca jak toksyna
Ten ból... co?

Robię wydech
Ze zniszczonym gardłem
Nie mam głosu
Wypełnia mnie dyskomfort

Ciernie zaciskają się kiedy oddycham
Kałuże robią się lepkie kiedy idę
Śpię na zakrwawionej ziemi
I śnię nieskończone koszmary

Robię wdech
Ciężar zmienia komórki w nieprzyzwoite ciepło
Istnienie zaczyna oddychać
W końcu i tak stanie się niczym

Robię wydech
Wszystko co mam tworzy mnie
Chociaż po prostu przechodzi przez mnie
Po prostu oddycham
To wystarczy by stał się smutny

Robię wdech
Powietrze niszczy moje płuca jak toksyna
Ten ból... czemu?

Robię wydech
Chciałabym zniknąć
Jestem bez serca
Czuję gorycz do ciebie

Nie mogę się ruszać...
Ale wciąż oddycham

Boję się przyśpieszonego oddechu
Boję się spowolnionego rytmu
Boję się twoich oczu i twojego serca

Coś czerwonego z trującym dymem
On mnie goni

Będę na ciebie czekać w tym ciemnym miejscu

Oddycham
Ciężar zmienia komórki w nieprzyzwoite ciepło
Istnienie zaczyna oddychać
Po prostu żyję
Dlatego on jest udręczony

Boję się przyśpieszonego oddechu, spowolnionego rytmu
Boję się twoich oczu i twojego serca
Boję się
Boję się życia z tobą

Proszę,
Proszę

Proszę zabij mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz