sobota, 30 stycznia 2016

Tłumaczenie: Hatsune Miku - Ghost Rule


"Zasada ducha"

Wciąż kłamię na większość tematów,
Już nie mogę wrócić
Limitowi swoich zbrodni postawię pomnik
Skradziono mi nawet przebaczenie

Dziś nic nie wygląda lepiej
To nie jest aż takie głupie
Jestem zgniły, ale
Nie znam innych zgniłych rzeczy

Chodź tu, zostań

"Schowam to"

"Mayday!" Jeśli wciąż mnie znasz,
obejmij mnie jeszcze raz
"Mayday!" Jeśli mnie znasz,
chciałbym się jeszcze pośmiać

Znam tylko iluzję
Znam tylko kłamcę

Próbowałam powiedzieć "NIE",
ale z moich ust wypadło "TAK"
W żalu najgorsze jest to, że
jeśli potrafisz oszukiwać, wciąż jesteś niewinny

Będziesz zachowywać się tchórzliwie, niesprawiedliwie?
Pomódl się i wszystko będzie niczym
Wynik mówienia do siebie?
Po prostu kopię swój grób

Pamiętaj gdzie (szarość)

Nawet jeśli to robi ze mnie ofiarę

"Mayday!" jeśli chcesz to możesz mnie obwiniać,
to zabrzmiało jak coś wspaniałego
"Mayday!" opuść młotek i sprzedaj mój los,
będę się tak zachowywać aż do końca

Znam tylko ducha
Znam tylko pustkę

Pragnę rzeczy niemożliwych
Tak naprawdę nie jestem sobą
Mimo wszystko zamierzam iść przed siebie
Nawet w tą ciemną noc
Kochaj nieosiągalnego mnie
Wyrosłem na egoistę
Możesz mnie zobaczyć?
Jestem samotnym klaunem

"Mayday!" Jeśli wciąż mnie znasz,
obejmij mnie jeszcze raz
"Mayday!" Jeśli mnie znasz,
chciałbym się jeszcze pośmiać

"Mayday!" jeśli chcesz to możesz mnie obwiniać,
to zabrzmiało jak coś wspaniałego
"Mayday!" opuść młotek i sprzedaj mój los,
będę się tak zachowywać aż do końca

"Mayday!" uświadom mi, że
ten świat zbliża się do końca
"Mayday!"zatańcz ze mną
Aż do końca nie chcesz mnie znać?

Aaa...

Znam tylko iluzję
Znam tylko kłamcę

Znam tylko ducha
Znam tylko pustkę

Wciąż kłamię na większość tematów,
Już nie mogę wrócić
Limitowi swoich zbrodni postawię pomnik
Skradziono mi nawet przebaczenie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz