wtorek, 26 stycznia 2016

Tłumaczenie: GUMI&Kagamine Rin - Disappearance Addiction


Tłumaczenie:

"Uzależnienie od znikania"

Miłość, miłość, miłość, miłość, miłość, miłość, miłość, miłość
Manipuluje mną ból, rantattatta
Wszystkie drogi są zablokowane, czołgam się strasznie, strasznie żałośnie
Mój ból jest jak kaftan bezpieczeństwa
Zaczęłam łączyć się z szarą sensacją,
Rozpadam się na kawałki

Miłość, miłość, miłość, miłość, miłość, miłość, miłość, miłość
Ze słodkiej sprawiedliwości, rantattatta
Nie ważne co mnie oblepia
Dokudoku, dokudoku
Odlatuję i upadam
We wnętrzu kaftana bezpieczeństwa jest samotność
Hierarchia stworzona przez destruktywną sensację

"Spójrz co ta dziewczyna trzyma na ławce"

We wnętrzu klasy (ptasiej klatki) utknęła z brudem
Zniszczysz, zniszczysz, zniszczysz... mnie?
Zbrodnia i kara są tym samym

No chodź, jej głos, jej twarz,
Wszystko zniknie, ach...

Och, tak jak widzisz, tak jak widzisz
Nic, nic, nic, nic
Nic po niej nie zostało

Znienawidzony głos, znienawidzona twarz,
Wszystko zniknęło

Och, tak jak to narysowałam, tak jak to narysowałam
Nic, nic, nic, nic po niej nie zostało

Impuls w mózgu, odpowiedzialność
Nie mam za co przepraszać

Kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo,
kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo
Mokra od kłamstw, rantattatta
Obietnica, którą ci dałam, już nie mogę w nią wierzyć
Jestem pełna bezsensownego bólu
Zaczynam roztapiać się w śmiesznym rozczarowaniu
I staję się oślizgła

Kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo,
kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo
Nienawidzę ludzi, rantattatta
Jednak nie potrafię się przed nimi bronić
dondondondon, złaź z moich obietnic
Wypełnia mnie bezsensowna samotność
Czarujący wybór i wirujący podstęp

Chowam się w ciszy:
"Nie ma, nie ma go tutaj"
Po szkole kładę się o zmierzchu
Kochaj... kochaj... kochaj... mnie
Bolesna zbrodnia i kara

No chodź, twój głos, twoja twarz,
Wszystko zniknie, ach...

Och, wariuję, wariuję,
Nic już nie zostało, nic już nie zostało
Nawet twoje myśli i pragnienia zniknęły

Och, tak jak myślałeś, tak jak myślałeś,
Nic już nie zostało, nic już nie zostało
Mózg jest w kiepskim stanie
Już nie mam za co przepraszać

No chodź, twoje marzenia, twoje imię
Wszystko zniknęło

Och, to się rozeszło, to się rozeszło
Już za późno
Twoja przeszłość i przyszłość zniknęły
Czy kiedy upadałeś, kiedy upadałeś
Zniknąłeś wtedy...?

No chodź, twoje wspomnienia i istnienie zniknęły
Nie pamiętam, nie mogę sobie przypomnieć,
to nie powinno być tutaj?

Wszystko co z tobą związane zniknęło
Och, wygląda na to, że od samego początku
Niczego tu nie było
Mózg się rozpada, czy to sztuczka?
Tu nie ma żadnych sztuczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz