piątek, 4 marca 2016

Tłumaczenie: Hatsune Miku - Suicide Melody

Nie, ja nie mam pojęcia co robię z własnym życiem~


"Piosenka samobójcza"

Gdziekolwiek się da
Pójdę się teraz powiesić
A tego beznadziejnego świata
Chciałabym się natychmiast pozbyć

Wiesz co jest dziwne?
Nie mogę znaleźć liny żeby się powiesić

Cóż za piękne życie,
Cóż za piękne życie
Odkąd nie mogę znaleźć liny dla siebie,
Ciągle żyję

Następnym razem,
Spróbuję się czymś udusić
Cierpiąc z powodu tlenku węgla
Chciałabym patrzeć na migawki z mojego życia

Wiesz co jest dziwne?
W mojej zapalniczce gaz się skończył

Cóż za piękne życie,
Cóż za piękne życie
Odkąd w zapalniczce skończył się gaz,
Ciągle żyję

Do trzech razy sztuka
Pożegnam się poprzez przedawkowanie
Połknę garść tabletek
Poczekam na właściwy moment w łóżku

Wiesz co jest dziwne?
Odcięli mi wodę

Cóż za piękne życie,
Cóż za piękne życie
Odkąd nie zapłaciłam rachunku za wodę,
Ciągle żyję i przeżyję to

Ciągłe znajdowanie sposobów
Moje życie jak na złość toczy się dalej
Wybaczając moim obrzydliwym pomysłom
Pilnuj mojego życia jeszcze trochę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz