niedziela, 13 marca 2016

Tłumaczenie: Dustz - Spiral

Dziękuję Oli za przetłumaczenie części francuskiej :)


Tłumaczenie:


"Spirala"

Wpadłem w pułapkę nieskończonej nocy
Tracąc sens własnego istnienia
Nie mogę wrócić do przeszłości, jak możesz tego nie rozumieć?

Wszystkie rzeczy w które wierzę są fałszywe
Nie chcę widzieć rzeczywistości w mrocznych czasach
Nie mogę wyrwać się z moich problemów, nie wiem gdzie pójść

Wiesz, że w tym świecie nadzieja jest kłamstwem?
Zniszczenie jest moją jedyną prawdą
Rozerwę nią ciemności

Nie mogę odpocząć, czemu krwawię?
Nie mogę uciec od melancholii
Utknąłem u kresu sił, na granicy szaleństwa
To się nigdy nie skończy
Nie mam w co wierzyć
To życie, cóż za widok
Nie pasuję do tego cierpiącego świata!

Patrząc w górę, nie ma tu nic do roboty
Nie chce się już dłużej okłamywać
Ale te realia rozwalają mi umysł

Dlaczego żyjemy? Dlaczego w tym miejscu?
Gdzie iść się wyżalić? Kto mnie zrozumie
Gdzie jest ta pieprzona prawda?

W kółko podcinać sobie gardło, zawsze
Komu będzie mnie żal?
Jak co? Jak kto?
Tak sobie, bez powodu, och mój Boże dlaczego?
To piekielne życie
Trwa aż do mojego końca
Marzę o wolności

(Nie myśl że życie jest długie
To tylko etap, więc pisz własną historię)

Chcę to zniszczyć, to był mój ostatni krzyk
Nie wytrzymam rzeczywistości
Bez pracy nie ma kołaczy, odpocznę kiedy wszystko się skończy
Nikt nie chce zrozumieć co mówimy
Już nie mam dziesięciu lat!
Głupi jesteś czy jak?
Ten świat cierpień się nie zmieni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz