poniedziałek, 28 marca 2016

Tłumaczenie: Hatsune Miku - AuLelia

Raze z kocim shinigami nadchodzimy z kolejną piosenką :-)


"Aulelia"

"Hej, chodźmy razem tam gdzie nikt jeszcze nie poszedł"
Powiedziałam i chciałam zabrać cię ze sobą siłą

"Znowu zdradziliśmy się nawzajem"
Powiedziałam i chciałam umazać cię błotem

To jest sposób życia głupców, nie martw się zbytnio
Nienawiść umrze, chciałem powiedzieć ci to w twarz

Ciągle się boisz i chodzisz okrężną drogą
Żeby nie wracać ciemną ulicą
Coraz bardziej pragnę dotknąć głębi twego serca

Poprawna odpowiedź jest gdzieś tutaj,
po prostu przestań skupiać się na żalu
Wszystkie decyzje pozostawiam tobie
Jesteś przejrzysta, więc czemu zostawiasz ciemną prawdę?
Cały żal został zniekształcony, aż mam mdłości

Hej, jeśli są tu dwie dorosłe osoby, nie, to tylko duże dzieci...
Robie dobrze godząc się z tobą po kłótni?

Jeśli teraz złapiesz moją dłoń
Jeśli teraz mnie nie puścisz
Dosięgniesz głębokiego dna
Zanurzysz się?

Na schodach nie słychać twojego głosu
Wyciągnęłam do ciebie dłoń
Mój krzyk jeszcze może cię dosięgnąć
Nie chcę o tym wspominać

Poprawna odpowiedź jest gdzieś tutaj,
po prostu przestań skupiać się na żalu
Wszystkie decyzje pozostawiam tobie
Jesteś przejrzysta, więc czemu zostawiasz ciemną prawdę?
Cały żal został zniekształcony, aż mam mdłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz