sobota, 6 grudnia 2014

Tłumaczenie: Yousei Teikoku - Ashita wo yurushite



Tłumaczenie:

"Jutro przebaczy"

Świecie, który mnie otaczasz
Dlaczego wszystkich tak ranisz?

To wygląda jak ślady stóp
Nikt nie może powrócić
Do dawnej opinii
Nawet we wspomnieniach

Kto ma wybaczyć, pozwolisz mi
... na miłość?

Świecie, który mnie otaczasz
Dlaczego wszystkich tak ranisz?
Głosy spoza wnętrza się rozległy
I odpowiedź znalazła się w mojej piersi

W cieniu przechylonego drzewa
Upadek ludzkości jest nieunikniony
Co zostawi po sobie deszcz?
Czy to zamieni się w uczucia?

Nawet jeśli nie wiem, a nie wiem, na razie nie wiem
...prawda?

Puste niebo znika
I powraca piękne jutro
Które chcę zobaczyć
Mam poświęcić własne życzenia?

Wreszcie niebo
Zaczęło płynąć, oddało piękne jutro
Chcę Cię widzieć przez jeden dzień
Moje uczucia odżyły w klace piersiowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz