niedziela, 7 grudnia 2014

Tłumaczenie: Hatsune Miku - The Little Christmas Eve Letter

Grudzień! Pora na świąteczne piosenki. Zwłaszcza na te vocaloidowe :)


Tłumaczenie:

"Mały wigilijny list"

Wygląda na to, że
W tym roku w święta nie spadnie śnieg
Jestem strasznie smutna,
Dlatego napiszę list do Mikołaja

Drogi Mikołaju,
Tak bardzo kocham święta
Kiedy budzę się rano, wszystko jest tak białe, że
Czuję się jakbym stąpała po chmurach

Moje dłonie zawsze grabieją na zimnie
Ale kiedy wkładam rękawiczki i szalik od Mikołaja
Jest tak ciepło, jest tak ciepło
To uczucie jakby kołysała mnie mama
Robię się strasznie szczęśliwa

Jeśli w tym roku nie spadnie śnieg
To Mikołaj nie będzie mógł przyjść, racja?
Sanie nie przylecą, renifery nie będą pracować ciężej

Dlatego Mikołaju spraw by śnieg spadł
Proszę, ubierz to miasto w biel
Nie potrzebuję nawet prezentów, więc proszę

Biały śnieg w świętą noc...

Dziękuję Ci, Mikołaju Święty
Śnieg zaczął padać
Biała suknia dla tego miasta
To najlepszy prezent dla mnie,
Moje własne białe święta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz