środa, 31 grudnia 2014

Tłumaczenie: Faylan - All Can I do Is Sing For You


Tłumaczenie:

"Wszystko co mogę zrobić, to śpiewać dla Ciebie"

Słyszę śpiew ptaków we śnie
To jak pocałunek od mojej mamy
Czuję delikatny wiatr
Widzę prawdziwe łzy za uśmiechem
To wszystko co tu jest...

Dziękuję Ci za wszystkich moich przyjaciół
I jestem wdzięczna za miejsce obok Ciebie
Jeśli Twój skarb jest dobry, to przyjemność po mojej stronie
Na Boga nie zapomnij

Kiedy liczne gwiazdy świecą na mnie
Nie wiem czemu czasami czuję się samotna
Świecące gwiazdy pokarzą mi to
Pokarzą mi gdzie mam iść

Miłość to piosenka i miłość to blask
Trzymaj się nas
Proszę, słuchaj bicia mojego serca
Świat jest jeden, świat jest piękny
Ręce na świat, nie zapomnij

Życzę Ci
Wszystko co mogę zrobić, to śpiewać dla Ciebie

Słyszę płacz dziecka w oddali
Jest tak jak powiedziała wróżka
Słyszę jej szepczący głos
Ale muszę się starać dla snów
To wszystko co tu jest...

Kwiat wie, że jest mały i piękny
I jesteś jedyny, więc jesteś piękny
Och, oddycham powietrzem
Nasze życie jest sprawiedliwe
Czasami gubimy się w drodze

Dziś znów wstanie słońce
Nie wiem dlaczego czasami czuję się samotna
Ale w deszczowe dni śpiewam dla miłości
Bo krople deszczu mówią do mnie

Miłość jest wzrostem i miłość jest słodka
Mów do mnie
Proszę otwórz swoje oczy, jestem tu
Życie jest zakrętem, więc życie jest koleiną
Jak może
Jak ptak

Możesz to przypomnieć?
Wszystko co mogę zrobić to śpiewać dla Ciebie

Kiedy idę ręka w rękę z Tobą
Nie wiem czemu zawsze znajduję szczęście
Lśniące dni okazały mi
Że na niebie jest tęcza

Miłość to piosenka i miłość to blask
Trzymaj się nas
Proszę, słuchaj bicia mojego serca
Świat jest jeden, świat jest piękny
Ręce na świat, nie zapomnij

Życzę Ci
Wszystko co mogę zrobić, to śpiewać dla Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz