środa, 17 grudnia 2014

Tłumaczenie: Hatsune Miku - Kin no Seiya Sousetsu ni Kuchite (Requiem for the Phantasma)


Tłumaczenie:
"Oczekując na złoto w ustach (Memoriał dla duchów)"

Wesołych, wesołych Świąt, nawet jeśli nie wiem z czego się cieszyć 
Wesołych, wesołych Świąt, najpierw muszę Cię pozdrowić

Gdy budzę się o świcie, szukam innych obok siebie 
Nikogo tu nie ma, ale już do tego przywykłam
Uwierz, Mikołaj już nigdy nie przyjdzie
Moje serce ciągle wierzy, że gdzieś tu jest 
Śnieg sprawił, że wszystko zbielało 
Wszystko, wszystko zniknęło w ciszy

Wesołych, wesołych Świąt, nawet jeśli na końcu pozostaniemy samotni
Wesołych, wesołych Świąt, pełnych miłości, nawet jeśli jesteśmy załamani 
Wesołych, wesołych Świąt, nawet dla biedaków, śniących wciąż
Wesołych, wesołych Świąt, chciałabym byśmy spali w ciszy pod śniegiem

Wesołych, wesołych Świąt, jestem taka samotna, nawet jeśli znika czas 
Wesołych, wesołych Świąt, te wspomnienia po prostu się powtarzają
Wesołych, wesołych Świąt, jeśli na końcu stanę się człowiekiem
Wesołych, wesołych Świąt, w końcu będę mogła spać tam gdzie Ty

Ńie ma tu świątecznych świateł
Nie ma tu nikogo, och, tak, to racja
W nocy dokładnie przyglądam się gwiazdą 
Nawet Twojej własnej konstelacji
Wiosna, lato, jesień, zima, ziemia zawsze jest biała 
Daleko poza niebem, czy są tam kwitnące dla Ciebie kwiaty?

Dawno, dawno temu, był dzień w którym Cię spotkałam 
Miałam zimne serce, więc nie widziałam nas tak blisko 
Nie chcę zapomnieć, nawet jeśli wiem, że to wkrótce zniknie 
Nawet jeśli muszę stać się duchem, chcę zobaczyć Cię jeszcze raz

Wesołych, wesołych Świąt, będę śpiewać memoriał dla Ciebie
Wesołych, wesołych Świąt, czekam na marzenia w Świętą Noc
Wesołych, wesołych Świąt, nawet jeśli długo nie będę mogła mówić głośno
Wesołych, wesołych Świąt, po raz ostatni powiem CI
"Kocham"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz