poniedziałek, 22 grudnia 2014

Tłumaczenie: Eiko Shimamiya - Chikai

Wreszcie obejrzałam Higurashi no Naku Koro Ni Chikai, wprawdzie mało świąteczne, ale moja świąteczna tradycja polega na oglądaniu Higurashi.




Tłumaczenie:

"Zamknięcie"

Niekończący się deszcz utrzymuje delikatne ciepło
Z głębi bólu wołałam: "przestań, przestań, to nie jest to"
Ale... WIEM
Ale... CZUJĘ
Kocham siebie jako biedactwo 

Dziki deszcz skończył się i zamknął widok tęczy
Kiedy się odrodzisz, będziesz po mojej stronie
To jest niepotrzebny zegar, nie wrócisz do przeszłości
Kiedy to uderza w rozgrzany ASFALT 
FINAŁ brzmiący jak odgłos wystrzałów

Niezagojone rany, zbieram je ze wspomnień
Okrzyk bólu, "nigdy nie zapomnij"
Ale... LIMIT CZASU
Znów... ZMĘCZYŁAM SIĘ
Nikomu nie oddam tego smutku

Przez nasze splecione dłonie, puste jutro zostało zamknięte
Wiem o tym od początku, wiem, zaakceptujesz to i uwierzysz
Niebiański grzmot daleko w niebie, nie usłyszysz go
Teraz czuję tylko twoje ciepło
Gdy zamknę oczy, FINAŁ

Kto obciążył ludzi grzechem i karami?
Nigdzie nie ma dyktatora
Istnieje tylko niszcząc emocje

Ponieważ mogę żyć wygodnie obciążając winą innych
Zawsze udaję ofiarę i płaczę po 

W odległych snach, gdy odbijają się w oddali
Chciałabym, byś dał mi oddech życia
Nieskończony FINAŁ

Znów tu jesteśmy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz