środa, 17 grudnia 2014

Tłumaczenie: CUL, Hatsune Miku, GUMI, Gackpoid, Nekomura Iroha, Miki - How many nights until Christmas?



Tłumaczenie:

"Ile nocy zostało do świąt?"

Dziś jest mój niesamowity dzień
Staram się zachowywać normalnie
Ale moje serce czuje się jakbym miała wyskoczyć przez okno!

Mój harmonogram: 
Iść na zakupy i kupić ciasto
Mam chłopaka, ale on... co z tego?
Żartuję! Chcę się z nim spotkać! 

Spotkać się i kupić choinkę
Ubrać zimowy płaszcz
Naprawdę cieszę się z czasu
Który spędzimy razem

Ile nocy zostało do świąt?
Ach! Muszę się śpieszyć!
Wesołych świąt Mikołaju
Znów przyjedziesz z reniferami?

Ile nocy zostało do świąt?
Liczę gwiazdy na niebie
Spadająca gwiazda, spadająca gwiazda
Myślę, że widziałam ją w oddali

Myśli nachodzące mnie w szkole
Moje plany na święta
Marginesy w zeszytach pełne są notatek
Pełne rysunków pierniczków

Kupiłam ją przez Internet
Czerwoną, chińską sukienkę
Kupiłam ją za wszystkie pieniądze z zeszłego tygodnia
Mam nadzieje, że mu się spodoba!

Śnię o tym w nocy
Muszę jakoś wytrzymać

Ile nocy zostało do Świąt?
Nie mogę zasnąć
Najważniejszy wieczór dla par
To Wigilia

Ile nocy zostało do Świąt?
Łał, nie mogę usiedzieć
Zabawki! Prezenty! Pierniczki!
Muszę coś dać

Ile nocy zostało do świąt?
Ach! Muszę się śpieszyć!
Wesołych świąt Mikołaju
Znów przyjedziesz z reniferami?

Ile nocy zostało do świąt?
Liczę gwiazdy na niebie
Spadająca gwiazda, spadająca gwiazda
Myślę, że widziałam ją w oddali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz