sobota, 14 lutego 2015

Tłumaczenie: Wakeshima Kanon - Cruel Fairy Tale


"Okrutna bajka"

Kiedy minie noc
Przyjdziesz i zbudzisz mnie
Stając na łzach, które roniłam raz za razem

Kiedy się otworzą drzwi
Światło dosięgnie mnie
I długo i szczęśliwie
Będę mogła sobie żyć

Kiedy zegar wybije północ
Zbudzę się ze snów
I z błogosławieństwem innych
Będziemy razem tańczyć

Oddycham (nigdy się nie dowiesz)
Żyję (wszyscy się zakochują)
Mogę uwierzyć, że to ostatnie jest prawdą

Nic nie jest wieczne, nic się nie liczy

Może to dlatego, że kroczyłam drogą szaleństwa
Jesteś zagubiony
Lecz pewnego dnia
Będę się śmiać, zasypiając w twoich ramionach

Nie mogę iść (nigdy się nie dowiem)
Ponieważ nie możesz mnie znaleść (inni to ignorują)
Ponieważ czekam, płonę jak bańka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz