sobota, 14 lutego 2015

Tłumaczenie: Scandal - Doll


"Lalka"

Dziewczyny są piękne, kiedy się zakochają
Rzeczywistość, której nie da się udowodnić
Wszystko co zrobiłam było śliczną lalką

Nie rozumiesz takich rzeczy
Jestem dynamitem

Już mi wystarczy
Nie będę taką jaką ona chce mieć

Chcę bawić się więcej, chcę kochać więcej
Moje słodkie słodkie serce ożywa
Zaklęcie nie może zostać znisczone, nic mnie nie zatrzyma

Nadszedł ten czas
Cicho się pożegnam, gdy zaśniesz
Wyrwę się z mojej szklanej klatki
I dowiem się jak to jest się zakochać

Ponieważ jestem maszyną miłości
Tragiczna scena miłości

Kocham cię...

Chcę bawić się więcej, chcę kochać więcej
Nie mogę być grzeczną dziewczynką
Chcę się zarumienić, to jest prawdziwe, prawda?

Powody sprawiają, że szaleję
Wiem co się dzieje
Ale teraz nie szukam przyczyn

Proszę, chcę cię całować, całować jeszcze bardziej
Wiem o tym i tamtym

Takie zachowanie to nie dorastanie
Ale chcę się śmiać, płakać, niszczyć rzeczy
I zrozumieć, że to wiem

Chcę się bawić więcej, kochać więcej
Moje słodkie serce ożywa
Zaklęcie nie może zostać zniszczone, nic mnie nie zatrzyma

Wszystko co zrobiłam było śliczną lalką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz