sobota, 7 lutego 2015

Tłumaczenie: Stereopony - Hitohira no Hanabira


"Pojedynczy płatek kwiatu"

Pojedynczy płatek kwiatu
Kołyszę się przy mnie

"Ta miłość była błędem"
Nie chciałam tak myśleć

Posadziłeś mnie naprzeciwko siebie
Boję się tego co teraz mi powiesz

Tylko od kiedy,
Udajemy niewiedzę
Patrząc na te emocje?

Przejrzysty wiatr
Wiał w dniu naszego spotkania

Jeśli możemy zacząć od nowa
Ten jeden raz
Chcę Cię mocno objąć

Pojedynczy płatek kwiatu
Kołyszę się przy mnie

"Ta miłość była błędem"
Nie chciałam tak myśleć

Wierzę, że naprawdę Cię kochałem
Do tego stopnia, że pragnę wiecznie słyszeć Twój głos

Ale zanim moja dłoń do Ciebie dociera
Twoja twarz gdzieś znika

Musisz wiedzieć coś o nas
Musisz udawać, że zawsze jest w porządku

Tak jak chcieliśmy
Trzymać się razem przez wieki
Tak właśnie zniknęła nasza rzeczywistość
Zrobiliśmy to razem

Twój miękki uśmiech
W dniu naszego poznania

Chciałem odzyskać cię od razu
I mocno objąć

Pojedynczy płatek kwiatu
Kołyszę się przy mnie

"Ta miłość była błędem"
Nie chciałam tak myśleć

Przestał mnie obejmować
Milczał gdy płakałam

Chcę przewinąć nasz czas
Stworzyć kopię tego co było wcześniej

Pojedynczy płatek kwiatu
Opadł obok mnie dopiero teraz

"Ta miłość była błędem"
Nie chciałam tak myśleć

To przecież miłość, to przecież miłość
Taka, że ciągle chcę cię obejmować

Ale zanim moja dłoń do Ciebie dociera
Twoja twarz gdzieś znika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz