sobota, 14 lutego 2015

Tłumaczenie: Scandal - Awanai tsumori no genki de ne


"Nie ma się czym martwić, jest dobrze"

Szukam naszych odłączonych serc w porannym zgiełku
Który przychodzi i odchodzi
"Jest dobrze" mówię oczekując sygnału
Którym będzie twoja znikająca twarz

Jakby to się jeszcze nie zaczęło, jakby to był inny świat
Będę w stanie to zrobić? Nie chcę wracać się do przeszłości
Nagle wszystko stało się rzeczywiste
Słowa utknęły w gardle
Stają się zielone gdy mówisz i uśmiechasz się

Nigdy więcej się niespotkamy "trzymaj się"
Choć na końcu nie chcę twojej życzliwości
"Do widzenia", "zobaczymy się później"
Daj mi odejść jak niedokończonym wątką
Hej, nigdy więcej się nie spotkamy, więc "trzymaj się"
Jeśli myślimy o sobie aż do końca
Nie powinnam puszczać twojej dłoni,
Ale wiatr zabrał mi ją
Zawsze potem czuję się samotna

Kto sprawił, że to się skończyło?
Ta uparta osoba, która odeszła, to byłam ja
Na końcu zwyciężyła miłość, moje słowa stały się słyszalne
Zanim stałam się czerwona, wykrzyknęłam twoje imię

Nigdy więcej się nie spotkamy "trzymaj się"
Lubiłam takie czułości
Muszę ci coś wyznać, zanim powiem "przepraszam"

Nigdy więcej się nie spotkamy "trzymaj się"
Mówiąc "do widzenia", "zobaczymy się później"
Dałeś mi do zrozumienia, co liczy się
Nigdy więcej się nie spotkamy "trzymaj się"
Przepraszam, że mówię to dopiero teraz
Odwróciłeś się zanim światło zmieniło się na czerwone
Pomachałeś i znów się uśmiechnąłeś "trzymaj się"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz