piątek, 7 listopada 2014

Tłumaczenie: Shimamiya Eiko - Super scription of data


Tłumaczenie:

"Genialny zapis danych"

Powinnam Ci powiedzieć?
Zamiast tego obiecam, że nikomu nie powiem, tak?
Złóżmy sobie obietnicę:
Jeżeli kłamiesz, połkniesz tysiące igieł


Rozkładasz wijącą się historię, gdy jest złożona
Pokarz mi, przeszłość i przyszłość
Genialny zapis danych








Za każdym razem kiedy się odradzałam
Zostawałam wbita w kolorowy kryształ
Kiedy wszystkie siedem kolorów było obok


Oślepiający cykl śmierci i odrodzenia rozcina mnie mieczem pryzmatów
Odłamki smutku już odeszły
Genialny zapis danych


Ponieważ tego chciałeś
Zawsze jest obok
Jeśli powrócisz
Wszystko się zmieni
Genialny zapis danych


Oślepiający cykl śmierci i odrodzenia rozcina mnie mieczem pryzmatów
Odłamki smutku już odeszły
Genialny zapis danych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz