piątek, 7 listopada 2014

Tłumaczenie: anNina - Mazanashi



Tłumaczenie:

"Pozbawieni matek"*

Bez bólu zabiłam ich delikatnie
Zrozumiałam ich słowa i pozbyłam się smutku
Co teraz straciłam?

Wyobraziłam sobie listę rzeczy zwanych "grzechami"
To się nie wydarzy, nie pamiętam pojednania
Z upragnionego świata zniknęły i rozpłynęły się
Modlitwy ludzi zawsze znikają

Im bardziej moja sylwetka odbija się w lustrze, tym mocniej rozumiem szczęście
Staję się coraz bardziej niepewna
Teraz ciągle jest coś czego chcę

Spełnienie to moment w którym nie słyszysz pragnienia
Metoda rekompensaty i bólu została zabrana
To świat w którym możesz przetrwać
Nie muszę obojętnie ranić, albo kochać

W moim przerysowanym świecie jest znaczenie
Ta rozpuszczająca się rzeczywistość, co się wydarzy
Marzysz o grzechu za który jestem potępiona**
W lustrze w którym wszystko się odbijało nie ma niczego

---
*Ewentualnie "matki śmierci"
**Chodzi o nieśmiertelność Riki Furude

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz