piątek, 7 listopada 2014

Tłumaczenie: Oliver - Tarantura [Jayn cover]

Tak, wolę głos Jayn. Jest CUDOWNY. Co nie zmienia faktu, że piosenka jest po prostu obrzydliwa.


Tłumaczenie:

"Tarantula"

Po cichu
Pełzniesz po moim języku
Precz
Twoje odgłosy sprowadzają mnie do początku
Nie patrz wstecz
Twoje odnóża wyginają się do kształtu mojego gardła
Sensacja
Moje nerwy odpadły i wpadły do kulminacji*
Moje zmysły się rozpadły
Sumienne wysiłki
Przepadły za twoim dotknięciem

Wyobraźnia
Nieporozumienie
Oszustwo
Auto oszustwo
Rozpad
Niestrawność
Gnicie
Rozkład

Przez kryzys
Wyciekł niebieski sok**
Twoje mięśnie pobudziły moje kubki smakowe
Aromaty się gromadzą
Moja wizja zaczyna się rozpadać
Muszę cię w końcu pokonać
Obrzydliwa część otworzyła ię
Myśli zaczęły biec w tył
Wszystko pozostawiło mdłości
Ale na końcu wreszcie cię pokonam***

---
*Odruch wymiotny
**Wymiociny
***Zwrócę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz