wtorek, 4 listopada 2014

Tłumaczenie: Katakiri Rekka - Why, or why not?

Tak, przetłumaczę wszystkie openingi i endingi :)


Tłumaczenie:

"Czemu, albo czemu nie?"

By otrzymać moje szczęście zrobiłam wszystko
Ale nic przez co mogłabym zostać spalona, potępiona
Codziennie dźwięk kroków stawał się głośniejszy
I wtedy zrozumiałam, że skończył się czas

Zawsze byłam zwolenniczką życia i bycia sobą
I pytałam, czy będę mogła żyć

Powiedz mi dlaczego nie mam iść tą drogą
Albo uznaj mnie za winną tylu niewybaczalnych grzechów
Powiedz mi czemu, albo czemu nie, za dużo narzekałam
Może przeoczyłam coś okropnego dla mnie

Cały świat ciągle stał na swoim miejscu
A ja byłam zakuta w kajdany na łasce tłumu
Codziennie ciche ostrzeżenia stawały się głośniejsze
Wtedy wreszcie przestałam ich słuchać

Odpowiedź cały czas była w oczach obserwatora
Dorosłam w ciemności zanim znalazłam przysięgę

"Wśród nonsensownej tragedii, czego na Boga szukasz?
Musisz być tylko uczciwym dla siebie i własnego losu"
Powiedz mi czemu, albo czemu nie, za dużo narzekałam
Może przeoczyłam coś okropnego dla mnie

Nie ma nikogo, kto wie, nie będzie nikogo
Oprócz mnie cały świat zwariował

Więc czym jest przebaczenie, które jesteś gotów odrzucić?
Więc czym jest samopoczucie, które chcesz mieć?
I co teraz? Więc co? Nie przerywaj mi, kiedy przerywam sobie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz