sobota, 29 listopada 2014

Tłumaczenie: Haruna Luna - Overfly


Tłumaczenie: "Odleć"

Unoszę swoje dłonie wyżej i wyżej
Mówiąc "na pewno, na pewno" chcę jeszcze raz...

Nieskończone myśli zostały połknięte przez normalne dni
Wirują i co chwila zmieniają swój kształt

Mimo to szukam sensu życia w tym świecie
Kiedy orientuje się, że jestem zagubiona, albo złapana, płaczę

Czy już jest za późno? Myślę i nie odpowiadam
Wszystko zależy odemnie, początek i koniec też

Unoszę swoje dłonie wyżej i wyżej
Chcę odlecieć w stronę przyjemnego światła
Wspierając pasje zrodzone w moim sercu
Mówiąc "na pewno, na pewno" chcę jeszcze raz...

Jestem gotowa zignorować szalone bicie własnego serca
Zanim dowiem się, że będę dobra w udawanym uśmiechu

Przyszłość pełna nadzieji
Którą przedstawiałam niezliczoną ilość razów
Znów stałam się maleńka, kontrastując z uczuciami

Nawet jeśli moim mocno zaciśniętym dłonią
Przeznaczone jest puścić Ciebie tak łatwo
Możemy być połączeni już zawsze
Przez wspomnienia mojego serca

Jeśli mogłabym objąć
Niedotykalny, krótki już i szary
Dystans między nami
Mówię to spoglądając na błękitne niebo

Unosze swoje dłonie wyżej i wyżej
Chcę odlecieć w stronę przyjemnego światła
Wspierając pasje zrodzone w moim sercu
Mówiąc "na pewno, na pewno" chcę tego bez końca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz