czwartek, 1 maja 2014

Tłumaczenie: Kagamine Rin - Literature Girl Insane


Ta piosenka jest chyba najbardziej napakowana w tekst...


Tłumaczenie:

"Literatura Dziewczyna Wariactwo"

Demon*, ty, on, tamten, kolejny
Jesteście idiotami, więc
Zagrajmy z anonimową nadzieją
Żegnaj kwadratowy trójkącie
Pa! Pa!

Jestem... co za różnica
Nie wiem jak to się nazywa
Ludzie bez ambicji są przegrani
Rozpalmy serca, racja, nie mamy ich
Życie pełne wstydu
Zatapia koślawe słońce
Wrobieni w śmiech staliśmy się klaunami
Ludzkie rozmowy, żegnajcie!

Jeśli uciekniemy z tego tunelu,
To będzie ostatnia scena
Teraz, ucieknijmy, ale... gdzie?
To się nazywa "drogą do idealnego kraju"

Wszyscy, nawet jeśli będziemy płakać,
Róbmy dużo hałasu!
Krzyczmy, bądźmy przeciwni
Świat nie ma zamiaru się zmienić

Zróbmy cytrynową bombę
I wyślijmy ją
Teraz razem ze mną zabawmy się!

Demon, ty, on, tamten, kolejny
Jesteście idiotami, więc
Zagrajmy z anonimową nadzieją
Żegnaj kwadratowy trójkącie
Pa! Pa!

Myślę sobie, mam mały problem
Jeśli zwątpimy, to kruche coś się połamie
Właśnie teraz, dlaczego
Ja płaczę?
Właśnie teraz, dlaczego
Zrobiłam się wściekła?

Rzeczy takie jak substytuty sztuki
Nikt nie wie, że to tam jest szczęście
Bóg umarł
Wypierzmy sobie mózgi, zróbmy to!

Powinnam żyć?
Jeśli powinnam być martwa
Nie mam pojęcia, ale
Zdecydujmy o tym demokratycznie

Wszyscy, nawet jeśli będziemy płakać,
Róbmy dużo hałasu!
Krzyczmy, bądźmy przeciwni


Oklaski, dobra aklamacja**
Dobra, zaśpiewajmy kradzioną kopię
Zróbmy to właśnie tak i zacznijmy
Razem żyć

Ach, 
Demon, ty, on, tamten, kolejny
Nikt się nie zmieni
Dlatego, bądźmy dumni z naszej oryginalności
Tak, zabiliśmy tylu ludzi, tańczmy!

Jeśli coś jest ważne, wtedy znika i się rozbija
Płaczmy, ale czy nie stanowisz przeszkody?
Spójrz, chodź na naszą stronę, na naszą stronę
Znikniesz tak samo jak my

Armia, cedr, umysł, raz, dwa, trzy***
Nawet jeśli próbuję myśleć
Niczego nie~wiem
Spójrz, jak zawsze jestem w opozycji
Dajcie mi moje lekarstwa****

Tak, raz, dwa, trzy, cztery
Rewolucyjna prezentacja,
Redukuje zużycie biletów
Oddajmy im to, zapisane naszą krwią
Książkę pełną sprzedanych dusz

Wszyscy, nawet jeśli będziemy płakać,
Róbmy dużo hałasu!
Krzyczmy, bądźmy przeciwni
Świat nie ma zamiaru się zmienić

Klauny dookoła mnie,
Klauny dookoła mnie,
Wiedźmy na złudzenie
Skropmy to łyżeczką trucizny

Jacy nieudacznicy,
Boleśni, nic nie znaczący, nieszczęśliwi
Nie o to mi chodziło!
Śmiech demonów, "kap-kap-kap"
Jesteś otoczony przez szczury

Powinnam zapomnieć? Chciałabym?
Tak, tak to jest satysfakcja, dlatego zniknęłam
---
* "Akuma" czyli "demon" (悪魔)) to słowo które śpiewa Rin, jednak zostało ono zapisane jako "ja" (watashi -)

**To tylko inna nazwa na owacje na stojąco
***W symbolice wszystkie te przedmioty są symbolami dumy i chwały (w przypadku liczb chodzi tu o miejsca na podium, jak wiemy są tylko 3)
****Odniesienie do piosenki "Propaganda"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz