piątek, 9 maja 2014

Tłumaczenie: Mad Father - Old Doll



Tłumaczenie:

"Stara Lalka"

Hej, czy ty mnie słyszysz?
Wykrzyknęłam imię twe
Skąd jesteś?
Kto cię tu przyniósł?

Czemu mi nie powiesz?
Obiecuję bawić się grzecznie
Czy to nie zabawne?
Ta w chowanego gra

Pragnę tylko głos twój usłyszeć
Skóra która ciepła jest
Oczy które płaczące są

Pragnę tylko widzieć uśmiech twój
Czuć twój dotyk, to tak dawno było...

Dawno, dawno temu
Byłam dziewczyną tak jak ty
Ojciec mnie kochał...
Opiekował się i o mnie dbał

Och, jak chciałabym zatańczyć jeszcze raz
Ale zimne nogi te,
Nigdzie nie pójdą

[Jakie piękne oczy, ty wiesz...]

1 komentarz:

  1. BTW. Autorką coveru jest Jayn, piosenka była wykorzystana w grze Mad Father oraz IB i w którymś momencie Witch's House też na nią wpadłam.

    OdpowiedzUsuń