sobota, 10 maja 2014

Coś mądrego...

Tak mnie jakoś ostatnio wzięło na pisanie mądrych tekstów, dlatego chyba będzie kolejna przerwa w tłumaczeniach.
A co chcę od was tym razem?
DLACZEGO NIE MÓWICIE PRAWDY?
Proste, zastanów się jak wyglądają twoje profile. Co tam pokazujesz? Albo przesłodzone, cukrowe uśmiechy, albo udawaną i fałszywą depresję.
Pokazujesz to, bo...? Chcesz być taki inny i interesujący? Tak naprawdę robisz się żałosny. Kiedy patrzę na takich ludzi, robi mi się nie dobrze.
Jeśli tak wygląda twoje życie, pokazuj je naprawdę. Nikt nie jest wiecznie smutny, nik nie jest wiecznie wesoły.
A wiecie co? Jesteście wszyscy nienormalni i wasze zachowanie na myśl przywodzi mi tylko zapach rynsztoka.
Wydaje mi się, że można inaczej. Wydaje mi się, że wam się po prostu nie chce.
Jeśli masz robić coś bez serca, to lepiej w ogóle tego nie rób.
Albo oddasz wszystko, albo nic.
A ja i tak będę na was pluć.

~ Przeciwna ortografii, panna Żmijka

3 komentarze:

  1. Ja cię podziwiam. Koniec i kropka. Wytknęłaś mi właśnie coś, co robię od dobrych trzech lat. Ale, że nie chcę pisać komentarza dłuższego od posta, zostawię to dla siebie.

    OdpowiedzUsuń