sobota, 10 stycznia 2015

Tłumaczenie: Yousei Teikoku - Chinmoku no Mayu



Tłumaczenie:

"Kokon ciszy"

Moje spragnione serce śpiewa
Przyzywa pułapkę przyjemności (niczym) kormorana

Wskazówka w upadającym szaleństwie
Dominacja jest słodkim słowem

Wciąż~nikt niczego nie wymaga
Wciąż~w nic nie wierzy

Nawet swoją kapitulacje ukryłam w cierpieniu
Wędrowałam od kiedy nie mogłam uciec
Nawet obcy krzyk nie dosięga mnie
Kłamstwa i łzy znikną ze mną!

W nieskończonej ciemności
Jak mam to znaleźć

Ostoja w pamięci, w drodze płacz
Zamknięty w słaby, kruchy, zimny kokon
Mój głos doleciał do kogoś
Czuję, że to swój głos słyszałem we śnie

Czuję, że jutro doprowadzę wszystkich do rozpaczy
Kormorany wędrują aż za horyzont
Tak daleko stąd powtarza się ten rytm
Wkrótce ludzie poznają głos raju

Ostoja w pamięci, w drodze płacz
Zamknięty w słaby, kruchy, zimny kokon
Mój głos doleciał do kogoś
Czuję, że to swój głos słyszałem we śnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz