niedziela, 11 stycznia 2015

Tłumaczenie: Yanagi Nagi - Executioner no Koi


"Miłość egzekutora"

Miała zostać powieszona dla przykładu
Moją pracą było ją zastrzelić
Wygląda na to, że wielu jej nienawidziło
Ale to nie mogło mieć ze mną niczego wspólnego - tylko strzelam

Ale wyglądała jak ktoś, kogo dawno temu kochałem...

Chciałbym tego nie zrobić - to było takie głupie
Naprawdę bezmyślna decyzja
Ale przeciąłem linę, złapałem ją za rękę i uciekłem

Ukryliśmy się w lesie
I staraliśmy uspokoić oddechy

Tej nocy zasnąłem słuchając jej opowieści
Polubiłem ją
Ale kiedy się obudziłem, ukradła moje pieniądze i uciekła

Dziś znów moja praca polega na naciśnięciu spustu
Ale jestem związany i nie mogę uciec
Kiedy zobaczyłem twarz tej którą mieli powiesić zdrętwiałem
To była ta, której pomogłem uciec

"Naprawdę ją zastrzelę"... tak myślałem, ale...

Oczywiście nie mogę, przecież ją kocham
Miła osoba, która kiedyś pomogła mi nauczyć się strzelać

Krzyki i głosy kazały mi strzelać
Przestrzeliłem więc linę i krzyknąłem: "Uciekaj sama"
Dziś jest moja kolej na szubiennice
Ciekawe co robisz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz