niedziela, 11 stycznia 2015

Tłumaczenie: Nangi - walk no Yakusoku


"Idąca obietnica"

Zgubiłam się w niesamowitym śnie
Znów gubię się w nieskończonej podróży
Ponieważ padający wtedy śnieg zamienił się w deszcz
Nie mogłam wiedzieć czy płaczę, żegnaj nie spotkamy się

Biorę kolejny krok w stronę wybranej przyszłości
Niesamowity błąd w słowach
Kochałam Cię, więc czemu powiedziałeś "To już ostatni raz"
Teraz już wiem, dlatego idę pewniej

Przeniosłam się do kolejnego okna
Straciłam słowa, którymi Cię zraniłam, obietnice z czasów gdy żyłam

Kiedyś, w przyszłości, jeszcze się spotkamy
Z przemijającym uśmiechem
Ogrzeję Twoje zimne ramiona
Zawszę będę Cię bronić, więc idę dalej

Zanim to wiedziałam, mogłam być silna
Chcę wiedzieć, czy kiedy patrzysz w niebo, jest tam Orion?

Ach, znów wołam Twoje imię, znajdę Cię

Przyszłość którą wybrałeś i świat który zachorował
Nie mogę Cię słyszeć, więc idę dalej silna

Więc idę dalej silna
Zawsze silna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz