poniedziałek, 5 stycznia 2015

Tłumaczenie: SeeU - I=Nightmare


Tłumaczenie (z angielskiego):

"Ja=koszmar"

W snach, snach, snach
Jestem zamkniętymi drzwiami, zamkniętymi drzwiami, nie uciekniesz
Ja=koszmar, ten koszmar
Nie mogę uciec, chcę się obudzić z
Mojego koszmaru

Chcę widzieć twoją przerażoną twarz
Wciągam Cię w mój koszmar
Chcę zobaczyć jak uciekasz
Wciągam Cię w mój koszmar
Ciągle biegnę, biegnę ale koszmar nie ma końca
Wszystkie szanse na pobudkę są stracone
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
Tańcz ze mną aż się obudzisz

Chcę widzieć twoją przerażoną twarz
(Jestem snem, snem)
Wciągam Cię w mój koszmar
(Jestem snem)
Chcę zobaczyć jak uciekasz
(Jestem zamkniętymi drzwiami, zamkniętymi drzwiami)
Wciągam Cię w mój koszmar
(Nie uciekniesz)
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
(Ja=koszmar, ten koszmar)
Tańcz ze mną aż się obudzisz
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
Tańcz ze mną aż się obudzisz
(Nie mogę uciec, chcę się obudzić z...)

Chcę widzieć twoją przerażoną twarz
Wciągam Cię w mój koszmar
Chcę zobaczyć jak uciekasz
Wciągam Cię w mój koszmar
Ciągle biegnę, biegnę ale koszmar nie ma końca
Wszystkie szanse na pobudkę są stracone
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
Tańcz ze mną aż się obudzisz

Chcę widzieć twoją przerażoną twarz
(Jestem snem, snem)
Wciągam Cię w mój koszmar
(Jestem snem)
Chcę zobaczyć jak uciekasz
(Jestem zamkniętymi drzwiami, zamkniętymi drzwiami)
Wciągam Cię w mój koszmar
(Nie uciekniesz)
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
(Ja=koszmar, ten koszmar)
Tańcz ze mną aż się obudzisz
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
Tańcz ze mną aż się obudzisz
(Nie mogę uciec, chcę się obudzić z...)

Chcę widzieć twoją przerażoną twarz
Wciągam Cię w mój koszmar
Chcę zobaczyć jak uciekasz
Wciągam Cię w mój koszmar
Ciągle biegnę, biegnę ale koszmar nie ma końca
Wszystkie szanse na pobudkę są stracone
Baw się ze mną aż ta noc się skończy
Tańcz ze mną aż się obudzisz

(Ja powoli....)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz