sobota, 21 czerwca 2014

Tłumaczenie: Miku Hatsune&GUMI - Matryoshka

Wreszcie moja kochana zielona GUMI pojawiła się na kocim... no, niestety z Miku, ale spełniam życzenie Alci <3 (znienawidzi mnie za serduszko).


Tłumaczenie:

"Matrioszka"

Wiadomość o której myślałam dużo za dużo
Może wreszcie dotrze do kogoś
Kto coś mi powie?
Na pewno zawsze byłam na tej drodze
Połatana, szalona Matrioszka!

Pakiet śpiewaczy z bólem głowy
Czas może się zmienić,
Ale ręce zawsze są na czwartej
Nie mów nikomu;
Świat ma zamiar odwrócić się do góry nogami
Ach, czuję się rozdzielona
Więc wyrzucę wszystkie swoje wspomnienia
Ach, jak chciałabym znać dno

Uch, dobrze...
Jeśli poprosisz, tańcz więcej i więcej
Kalinka? Malinka?
Niech wybrzmi ten akord

Co powinnam zrobić z tymi uczuciami?
Nie możesz mi powiedzieć?
Nawet odrobinki?

Głośno i czysto, 524
Freud? Keloid?*
Po prostu uderz w klucz
Wszystko... ze wszystkiego można się śmiać
Szybko, tańcz z całą swoją głupotą

Klaszcz swoimi dziecinnymi dłońmi
I patrz na tą celowo szaloną melodię
Właściwie nie dbam o inną drogę
Ciepło świata które odrzuciłam

Ty i ja, spotkanie?
Och, albo wyrzucenie przygód pełnych nadzieji
Z krzywym chodem
Raz, dwa, raz, dwa

Ach, jestem gotowa na wybuch
Złap każdą z moich części
Ach, obiema dłońmi
Złap mnie dla mnie

Umm, więc...
Posłuchaj troszkę - to bardzo ważne
Kalina? Malinka?
Po prostu uszczypnij mnie w policzek
Chodzi o to, że nie mogę się kontrolować
Powinniśmy robić ciekawsze rzeczy?
Boli, rani, ale nie płacze
Parada?
Marada?**

Po prostu mocniej klaszcz
Czekaj, coś mówiłeś, czekaj, czekaj
Zanim staniemy się jednością

Ty i ja? Spotkanie?
Spotkanie? Spotkanie?
Och, albo wyrzucenie przygód pełnych nadzieji
Z krzywym chodem
Raz, dwa, raz, dwa

Upadasz z chorobą?
To jest piosenka!
Zobaczmy jaka dziś...
Ciągle jestem połamaną, szaloną Matrioszką!

Jeśli poprosisz, tańcz więcej i więcej
Kalinka? Malinka?
Niech wybrzmi ten akord

Co powinnam zrobić z tymi uczuciami?
Nie możesz mi powiedzieć?
Nawet odrobinki?

Głośno i czysto, 524
Freud? Keloid?
Po prostu uderz w klucz
Wszystko... ze wszystkiego można się śmiać
Szybko, tańcz z całą swoją głupotą

Żegnają się czule, żegnają się czule
---
*Chodzi tu o twórcę psychoanalizy, Sigmunda Freuda. Keloid jest to stwardniała blizna, bardzo duża.
** Pochód duchów (mar)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz