środa, 25 czerwca 2014

Tłumaczenie: GUMI - Imitation Psychotropic

Piosenka tłumaczona dla Lici, kofffana moja GUMI i jej koffany głosik.


"Imitacja psychotropów"

Cierpliwość już mi się skończyła
Przez dni w których brylowałam
Mój mózg ciągle się wierci, ponieważ
W tym roku nie zrobiłam niczego
Jeśli inni myślą, że mnie stąd wyciągną
Tak jak łączą się wskazówki zegara, łączą się moje oczy
Serce straciłam na dumę i podziwianie
Wszystko pomieszałam

Ach, gdyby tak była jeszcze jedna ja

"Powinnam rozwiązać ten dylemat za Ciebie?"

Fałszywa, fałszywa imitacja
Poczekaj chwilkę, co to? Zobacz
Cóż za rewelacyjna sytuacja
Jestem szczęśliwa, szczęśliwa, taka szczęśliwa
Nie mogę przestać
Fałszywa, fałszywa imitacja
Daj spokój, jestem taka jak ty
Twoje zachowanie niczym się nie różni
Czuję się trochę dziwnie
Ach, śmiech, śmiech, śmiech, nie zatrzymam się
Bóże wybacz, przepraszam

Możliwość robienia wszystkiego idealnie
I całoroczne wakacje
Zostaw wszystko co nudne mi
Jestem w pełni automatyczna
Dziś znów mamy czyste niebo "JAK DOBRZE"
Przemierzmy je razem przyjaciele
Stanę się Twoją ręką i nogą
Najlepsza przyszłość i akceptowalne warunki
Co? To dziecinne? Nonsens

Popularny dzieciak, każdy mu zazdrości
Ten błyszczący, promieniejący
Kto jest najpopularniejszy w klasie?
Hej, to nie byłam ja...

Fałszywa, fałszywa imitacja
Poczekaj chwilkę, co to? Zobacz
Gdzie jest fałszywka?
Tu, tu, tu jej nie ma, ja nie wiem
Fałszywa, fałszywa imitacja
Ukradłaś miejsce do którego należałam?
Jeśli grasz zdegustowaną jak ja
Ach, wyglądasz prawie jak ja
Nie ma już żadnych różnic
Boże wybacz, przepraszam

Cena za tworzenie fałszywek
Przyszłość, przyszłość zostanie usunięta
Uświadom sobie "kto jest prawdziwy" natychmiast
Jestem tutaj

Fałszywa, fałszywa imitacja
Poczekaj chwilkę, co to? Zobacz
Przyczyny rozerwane, rany nadegnie
Boję się, boję, boję, nie mogę przestać
Fałszywa, fałszywa imitacja
Czternasta ja śmieję się
Nie ma "prawdziwej" Ciebie, prawda?
Ach, czy to zemsta, zemsta, zemsta?
Nie mam pojęcia

Jako fałszywka, fałszywka upadam i znikam
Jako fałszywki są wypaczonymi flądrami
Boże wybacz, przepraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz