piątek, 20 czerwca 2014

Tłumaczenie: Jayn - Seizensetsu

Na specjalne życzenie Ciapciaka ")


Tłumaczenie:

"Pochwycone teorie"

Jeśli musiałabym być
Demonem, albo bóstwem
Wtedy tylko troszkę
Uznaj moją rację
Nawet jeśli myślę... to wiem
Tak jak Ty moja krew płynie wciąż
Słyszę każde słowo i czuję każdy dotyk

Uśmiechy z przeszłości
Nie będą już obecne
I Twoja niewinność
To korupcja aż do cna
I jeśli mam spłonąć
Za rozpoczęcie tej gry
Zapytam, czy ty zrobiłbyś to samo?

Zabij mnie i znienawidź
Wyrzuć ze swojego serca

Proszę zniszcz mnie całkowicie
I oderwij tą "mnie" od siebie

Słowa które mówię spróchniały
I w zaczrwienienu topią się
Nie dasz mi tej szansy?
Pozwolisz mi zniknąć?

Maska odmowy dla mnie
Uśmiechy dla mnie
Zabij okrutność
Żadnego cofania, to najlepsza droga
Módl się bym znalazła miejsce swe

Ktoś się dla mnie śmieje,
To jest tylko na chwilę
Łapie moje ręce i naprowadza je
Zabij mnie na wszystkie sposoby
To będzie dobre

Zabij mnie i znienawidź
Wyrzuć ze swojego serca

Proszę zniszcz mnie całkowicie
I oderwij tą "mnie" od siebie

Ktoś się dla mnie śmieje
To jest tylko na chwilę
Łapie moje ręce i naprowadza je
Zabij mnie na wszystkie sposoby,
Więc wreszcie...
...będzie z Tobą dobrze...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz