sobota, 14 czerwca 2014

Tłumaczenie: Jayn - This Game [English Cover]

Tłumaczenie dla Ciapciaczka ")
Oryginalna piosenka już wkrótce.


Tłumaczenie:

"Ta gra"

Nigdy nie chciałam być
Po prostu kolejną śrubką w korupcyjnej maszynie świata
Całe moje życie było jakby snem
Nigdy nie byłam tym kim być chciałam

A wtedy Bóg rozbił tą klatkę snów
I postawił mnie na kolejnym piętrze
Zabrał mnie jak ostry nóż
I dał nowe życie

I właściwie to też jest pokręcone
Powód by naprawdę istnieć
Chcę działać w płomieniach
I słyszeć jak nowy świat wychwala moje imię

Jasno widzę swoje przeznaczenie
I nie dbam o to co powiedzą
Wybrukuję sobie drogę
To moja szansa by się wyrwać
Więc przepiszę historię i wreszcie zmienię wszystkie zasady

Szybko zapominam o mojej przeszłości
O powrocie do świata
Teraz jest czas by rozpocząć walkę
I dotrzeć do końca
Zagram najlepiej jak umiem, by wygrać
Dam z siebie wszystko
To jest test, nigdy go nie obleję

Nie zmarnuję danej mi szansy
Osiągnę swój cel
I kiedy już wygram, będę dalej grać
W tą nową grę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz