niedziela, 13 grudnia 2015

Tłumaczenie: Kalafina - to the begining



Tłumaczenie:

"Do początku"

Jestem pewna, że jeszcze ten jeden raz zdarzy się cud
Nawet w szalonej przyszłości nakreślonej przez twój delikatny głos

Tylko po to by stworzyć świat w którym nikt nie będzie płakał
W stronę czerwonego nieba wykrzyczałam
Modlitwy, które go nie dosięgnęły i zniknęły
Wyrzuciłam więc całą łaskę

Światło pięknego księżyca
Biegnie w stronę początku
Daleko poza niebiosa
Prosto w twoje oczy
Wciąż szukam swoich dłoni
I nigdy nie przestanę
Uwierz w to co poczułeś

Tak naprawdę wszyscy chcą być ocaleni
Chcą sprawić by ich serca wypełniły dziury w niebie

Jeśli wybiorę ciebie
I jeśli możemy szukać szczęścia tylko dla nas
Nie ważne, że płomienie pochłaniają moje ciało
Jestem bliska uśmiechu

Smutek jest jedyną rzeczą, której nie potrafię wymazać
Nigdy nie przebiję się przez
Życzliwość osoby, której dłonie oplatają mnie
Zmierzamy w dół, do zera

Światło pięknego księżyca
Po prostu cicho
Zapada się w zniszczenie, zapada się w początek
Miłość, której kazałam odejść
Wciąż dosięga tego co odległe
Gdzieś w ciemnościach
Wszystkich tych dni
Które spędziłam żyjąc z tobą
To miła pieśń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz